Általános rendelkezések és fogalommeghatározások

Jelen általános szerződési feltételek az ügyfél (a továbbiakban: „vevő”) és a HOMEE, s.r.o. | Studená 15, 821 04 Bratislava - Ružinov járás | Ičo: 52385965, (a továbbiakban: „eladó”) közötti üzleti kapcsolatokra vonatkoznak, amelyek a https://www.favitex.hu elektronikus áruház rendszeren keresztül jönnek létre.

Az elektronikus áruház üzemeltetőjének elérhetőségei - mobilszám: +421 911 768 512, e-mail: info@favitex.hu.

Az elektronikus áruház üzemeltetője felelős a személyes adatok kezeléséért az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról (a továbbiakban: GDPR) összhangban.

Az üzemeltető minden megfelelő technikai és szervezési intézkedést megtett a személyes adatok védelmének legjobb biztosítása érdekében.

Az üzemeltető nem jelöl ki felelős személyt.

Az üzemeltető nem szándékozik személyes adatokat harmadik országba vagy nemzetközi szervezetnek továbbítani.

A „személyes adat” bármely azonosított vagy azonosítható természetes személyre (a továbbiakban: „érintett”) vonatkozó információ; azonosítható természetes személy az, aki közvetlenül vagy közvetve azonosítható, különösen egy azonosító, például név, azonosító szám, helymeghatározó adat, online azonosító, vagy az adott természetes személy fizikai, fiziológiai, genetikai, mentális, gazdasági, kulturális vagy társadalmi azonosságára jellemző egy vagy több tényező alapján.

A vevő az áruházban regisztrált természetes személy, vagy olyan jogi személy, aki saját engedélyével elektronikus megrendelést küldött, amelyet az áruház rendszere feldolgozott.

Az elektronikus megrendelés egy elküldött elektronikus űrlap, amely információkat tartalmaz az ügyfélről, az áruház kínálatából megrendelt áruk listáját és ezen áruk árát, amelyet az áruház rendszere feldolgozott.

Az Általános Szerződési Feltételek részletesebben meghatározzák és részletezik az eladó és a vevő jogait és kötelezettségeit, és jelenlegi változatukban a vételi szerződés szerves részét képezik.

Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele a regisztrációs űrlapon megadott összes adat és követelmény valós és teljes kitöltése. Minden elfogadott elektronikus megrendelés vételi szerződésnek minősül, és kötelező érvényű. Az eladó egyedi, különösen drágább esetekben fenntarthatja a szerződés létrehozását a megrendelés újbóli megerősítésével. Az ügylet jellegétől (mennyiség, ár, szállítási költségek, távolság stb.) függően, különösen az 500 eurónál magasabb árak esetén, az üzemeltető mindig jogosult kérni a vevőtől a megrendelés megfelelő módon történő jóváhagyását, telefonon vagy írásban. A vevő általi engedélyezés megtagadása esetén a megrendelés érvénytelennek minősül.

Áruk rendelése

Az áruk kizárólag ezen az online áruházon keresztül rendelhetők - kosár. A megrendelésnek tartalmaznia kell a kötelező információkat: elérhetőségek (vezeték- és keresztnév, szállítási cím, e-mail cím, telefonszám), az áru fizetési módja, az áru megnevezése és egyéb jellemzői (mennyiség, darabszám, méret, szín stb.). A megrendelés eladónak történő elküldésével a vevő megerősíti, hogy az eladó teljesítette a 102/2014. sz. törvény 3. § (1) bekezdéséből eredő, a távollévők között vagy az eladó üzlethelyiségén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás fogyasztóvédelméről, valamint egyes törvények módosításairól és kiegészítéseiről szóló törvényből eredő összes kötelezettségét.

Fizetési feltételek

A vevő vállalja, hogy a megrendelt áru árát, beleértve a postaköltséget és a csomagolást is, a megrendelésben meghatározott módok egyikén fizeti ki:

Fizetés az áru átvételekor

A vevő az áru átvételét követően készpénzben vagy bankkártyával fizeti ki a kiválasztott szállítmányozó cég futárjának. Az utánvétes fizetés a megrendelési folyamatban szereplő aktuális díjszabás szerint történik.

Abban az esetben, ha a kézbesített szállítmányt nem veszik át, és visszaküldik az eladónak, és a vevő nem kapja meg a kártérítést, az eladó fenntartja a jogot, hogy a vevőt kizárja az ügyféladatbázisból, és a jövőben megtagadja tőle a megrendelések visszaigazolását és végrehajtását.

Banki átutalással történő fizetés

A vásárlás befejezése után a vevő egy olyan oldalra kerül átirányításra, ahol értesül a megrendelés sikeres beérkezéséről, valamint a szükséges adatokról az eladó bankszámlájára történő előlegfizetéshez. Fizetéskor meg kell adni a megrendelési számból létrehozott változó szimbólumot, amelynek pontos alakja megtalálható az oldalon. A fizetés beérkezését követően az eladó bankszámlájára, legkésőbb 5 munkanapon belül, az árut kiszállítjuk, és a vevőt tájékoztatjuk a rendelés állapotáról.

Szállítási feltételek

A szállítási idő a kötelező érvényű megrendelések kifizetésének kézhezvételétől számított 7 napon belül van. Abban az esetben, ha a szállítási határidőt nem lehet betartani, a vevőt e-mailben vagy telefonon értesítjük. A gyors rendelésfeldolgozás és az áruk megfelelő kiszállítása érdekében szükséges megadni az aktuális szállítási címet, beleértve az irányítószámot és a házszámot, valamint egy telefonszámot, amelyen a vevő elérhető.


A kedvezményportálokon keresztül vásárolt áruk szállítási idejét az adott promóció feltételei határozzák meg.

Áruk kiszállítása és átvétele

Az árut a GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. szállítja. | A postaköltség a rendelés súlyától és az aktuális GLS árlistától függ (további információ a www.glskurier.sk oldalon).

A kedvezményportálokon keresztül vásárolt áruk szállítását az adott promóció feltételei szerint határozzák meg.

A vevő a kézhezvételkor köteles ellenőrizni a küldemény fizikai épségét és teljességét. Ha a küldemény láthatóan sérült és megsemmisült, a vevő köteles a küldemény átvétele nélkül haladéktalanul felvenni a kapcsolatot az eladóval, és panaszt tenni a Szlovák Postánál. A termék mennyiségével és fizikai sérülésével kapcsolatos későbbi panaszokat nem fogadunk el.

A vevő a megrendelt és kifizetett áru átvételével szerzi meg a termék tulajdonjogát a megrendelésben megadott kézbesítési helyen. A termékek károsodásának kockázata a vevőre az áru átvételének pillanatában száll át, amikor a vevő vagy meghatalmazott képviselője átveszi az árut.

A szállítmány átvételének elmulasztása

A megrendelés leadásával a Polgári Törvénykönyv értelmében adásvételi szerződés jön létre. Ezért a vevő köteles átvenni az árut és kifizetni azt. A fogyasztóvédelmi törvény lehetővé teszi a vevő számára, hogy az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldje az árut. Ez nem teszi lehetővé számára, hogy ne vegye át az árut. Az áru átvételének elmaradása esetén az indoklás nélküli visszaküldési jog nem gyakorolható. Az eladó értesítheti a vevőt, hogy saját költségére jöjjön és vegye át az árut, mivel az adásvételi szerződés szerint köteles átvenni azt. Abban az esetben, ha az árut a póthatáridőn belül nem veszik át, az eladó pert indíthat az illetékes bíróságnál, azaz fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelmet nyújthat be, mivel a szállítmányt a bírósági őrizetbe vétel után átadottnak kell tekinteni.

A vevő elállása a szerződéstől

A távollevők között kötött szerződés vagy megkötött szerződés alapján az áruk adásvételére vagy szolgáltatásnyújtásra vonatkozó fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. évi törvény 8. §-a értelmében a vevő jogosult az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől, vagy ezt az általa megjelölt harmadik személy – a fuvarozó kivételével – teheti meg. Az elállási jog gyakorlásakor a vevő köteles egyértelmű nyilatkozattal (pl. postai úton vagy e-mailben küldött levéllel) tájékoztatni az eladót a szerződéstől való elállási döntéséről a HOMEE, s.r.o.  Studená 15, 821 04 Pozsony – Ružinov község | e-mail: info@favitex.hu címre. Az elállási határidő betartottnak minősül, ha a vevő az elállási jog gyakorlásáról szóló értesítést az elállási határidő lejárta előtt küldi el.

A szerződéstől (megrendeléstől) való elállást követően visszatérítjük az Ön által a szerződés megkötésével kapcsolatban kifizetett összes összeget, azaz a vételárat, beleértve az áru Önnek történő kiszállításának költségeit is. Ez nem vonatkozik a többletköltségekre, ha Ön az általunk kínált legolcsóbb standard szállítási módtól eltérő szállítási módot választott. A befizetett összeget indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb az elállás kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek (vagy a visszaküldött árut, ha az árut már kiszállították Önnek). A fizetést ugyanúgy teljesítjük, mint ahogyan azt Ön a fizetéskor használta, kivéve, ha kifejezetten más fizetési módot választott, további díjak felszámítása nélkül. Bankszámlájára történő visszatérítés iránti kérelem esetén kérjük, az elállásban adja meg bankszámlaszámát és a bankkódot, ahová a visszaküldött áru összegét küldhetjük.

A megvásárolt áru ellenértékét csak azután térítjük vissza, hogy a visszaküldött árut visszaszállítottuk címünkre. Küldje vissza nekünk az árut a következő címre: HOMEE, s.r.o. | Studená 15, 821 04 Pozsony - Ružinov járás, ajánlott levélben legkésőbb az elállási jog gyakorlásától számított 14 napon belül. A határidő betartottnak tekintendő, ha a 14 napos időszak lejárta előtt visszaküldi az árut. Az áru visszaküldésének közvetlen költségeit a vevő viseli. A vevő felelőssége a visszaküldött áruban keletkezett károkért: a vevő csak az áru értékének olyan csökkenéséért felelős, amely az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés eredménye.

Az áru nem lehet sérült vagy használt!

Abban az esetben, ha a vevő sérülten, részben elfogyasztva vagy olyan állapotban küldi vissza a megrendelt árut, amely nem felel meg az eladó által küldött állapotnak, tudomásul veszi, hogy az eladó jogosult az így keletkezett kárt, amelyet az eladó köteles bizonyítani, a vevő által a megrendelt áruért kifizetett összegből követelni.

Az eladó elállása a szerződéstől

Az Eladó jogosult elállni a szerződéstől készlethiány, áruhiány miatt, vagy ha a szerződésben megállapodott áru gyártója, importőre vagy szállítója felfüggesztette a termelést, vagy olyan jelentős változtatásokat hajtott végre, amelyek lehetetlenné tették az Eladó szerződésből eredő kötelezettségeinek teljesítését, vagy vis maior miatt, vagy ha minden tőle elvárható, méltányosan elvárható erőfeszítés ellenére sem tudja az árut a Vevőnek a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott határidőn belül vagy az online áruházban feltüntetett áron leszállítani. Az Eladó köteles erről a tényről haladéktalanul tájékoztatni a Vevőt, és a szerződésben megállapodott áruért már kifizetett előleget a szerződéstől való elállás bejelentésétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vevő által megadott számlára történő átutalással.

Utasítások az eladó hibás árukért való felelősségéről és a jótállásról

A Polgári Törvénykönyv 622. és 623. §-a értelmében hiba felfedezése esetén a következők érvényesek:

Ha a hiba orvosolható, a vevőnek joga van a hiba ingyenes, időben és megfelelően történő javítására. Az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül orvosolni.
A vevő a hiba orvoslása helyett követelheti a termék kicserélését, vagy ha a hiba csak a termék egy részét érinti, akkor az alkatrész kicserélését, feltéve, hogy ez nem eredményez ésszerűtlen költségeket az eladó számára az áru árához vagy a hiba súlyosságához képest.
Az eladó a hiba orvoslása helyett mindig kicserélheti a hibás terméket egy tökéletesre, feltéve, hogy ez nem okoz súlyos kellemetlenséget a vevőnek.
Ha a hiba orvosolhatatlan, és megakadályozza a termék hibátlanként való rendeltetésszerű használatát, a vevőnek joga van a termék kicserélésére vagy a szerződéstől való elállásra. Ugyanezek a jogok illetik meg a vevőt, ha a hibák elháríthatók, de ha a vevő a javítás utáni újbóli előfordulása vagy a hibák nagyobb száma miatt nem tudja megfelelően használni a terméket.

Ha más, elháríthatatlan hibákról van szó, a vevő jogosult a termék árából megfelelő kedvezményre.

Az eladó 24 hónapos jótállást biztosít az árura a vevőnek, aki a fogyasztói szerződés megkötésekor nem kereskedelmi vagy egyéb üzleti tevékenysége körében jár el. A jótállás attól az időponttól kezdődik, amikor a vevő átveszi az árut. A vevő tudomásul veszi, hogy köteles az árut az átvételkor haladéktalanul megvizsgálni. Ha az áru az átvételkor nem felel meg a szerződésnek, a vevő köteles erről haladéktalanul értesíteni az eladót.

A jótállás nem vonatkozik a termék átvétele után keletkezett hibáira:

Természetes kopás

A használati utasítással ellentétes, nem megfelelő üzemeltetés és karbantartás

A termék mechanikai sérülései, beleértve a véletlen sérüléseket is, különösen a műanyag vagy fém alkatrészek sérülését (esés, idegen tárgy stb.)

Szakszerűtlen elektromos interferencia, túlfeszültség vagy elektrosztatikus kisülés

Természetes elemek

Nem megfelelő környezetben történő üzemeltetés és nem megfelelő üzemeltetés miatti károk

Panasztételi eljárás

A fogyasztó, mint vevő jogosult írásban panaszt benyújtani az eladó címén: HOMEE, s.r.o.  | Studená 15, 821 04 Bratislava – Ružinov község

A panasz benyújtásakor a vevőnek a hibás áruval együtt el kell küldenie a kitöltött panaszűrlapot és az áru megvásárlását igazoló számlát a fenti címre.

A panaszűrlapon a vevőnek a következő információkat kell megadnia:

Vevő azonosítója
A visszaküldeni/cserélni kért áruk leírása, megadva a kódot, színt, méretet, mennyiséget és árat
A vevő bankszámlaszámának neve és száma, valamint bankkódja
A vevő dátuma és aláírása

Az eladó azt javasolja, hogy a vevő biztosítsa a panasz tárgyát képező árukat. A vevő viseli a panasz tárgyát képező áruk károsodásának kockázatát, amíg az eladó át nem veszi az árut.

Ha a vevő nem adja át a szükséges dokumentumokat a reklamálni kívánt áruval együtt, az eladó telefonon vagy e-mailben felkéri a hiányzó adatok kiegészítésére vagy a hiányzó szükséges dokumentumok csatolására.

Amennyiben az eladó nem veszi fel a kapcsolatot a vevővel ismételten telefonon, és/vagy a vevő az áru átvételétől számított 30 napon belül nem válaszol az eladó e-mailes megkeresésére, és nem adja át a hiányzó dokumentumokat, vagy nem egészíti ki a hiányzó adatokat, az eladó fenntartja a jogot, hogy ne foglalkozzon tovább a szóban forgó reklamációval, és az árut a vevő költségére visszaküldi a megrendelésben megadott címre.

Amennyiben a reklamáció tárgyát képező áru nincs csatolva a szükséges dokumentumokkal együtt, az eladó fenntartja a jogot, hogy ne foglalkozzon tovább a reklamációval, és feltételezhető, hogy a vevő nem kíván reklamálni az árura.

Az eladó fenntartja a jogot, hogy ne vegye át a vevő által kézbesített árut.

Az eladó fenntartja a jogot, hogy ne vegye át az árut, ha a vevő már kimosta azt.

Az áru visszaküldésekor az árut úgy kell becsomagolni, hogy elkerülje a sérülését. Az áru szállítás közbeni sérülése a reklamáció elutasítását eredményezheti. Az árut csomagként vagy ajánlott levélként, levélként kell elküldeni.

Az eladó köteles haladéktalanul, bonyolult esetekben a reklamáció benyújtásától számított 3 munkanapon belül, indokolt esetekben, különösen, ha a termék vagy szolgáltatás állapotának komplex műszaki felmérése szükséges, a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül meghatározni a reklamáció rendezésének módját. A reklamáció rendezésének módjának meghatározása után a reklamációt azonnal kezelik, indokolt esetekben a reklamáció később is elintézhető; a reklamáció rendezése azonban nem tarthat tovább a reklamáció benyújtásától számított 30 napnál. A reklamáció rendezésére nyitva álló határidő lejárta után a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől, vagy a terméket új termékre cserélni.

A kellékszavatossági jog gyakorlásától a reklamációs eljárás végéig eltelt időszak nem számít bele a jótállási időbe. A termék újra cseréje esetén az új jótállási időszak az átvétel napjától kezdődik.

Ha a vevő a vásárlástól számított első 12 hónapon belül reklamál, az eladó a reklamációt csak szakmai értékelés alapján utasíthatja el. A szakmai elbírálás eredményétől függetlenül a vevő nem kötelezhető a szakmai elbírálás költségeinek vagy a szakmai elbírálással kapcsolatos egyéb költségek megfizetésére.

Amennyiben a vevő a vásárlástól számított 12 hónap elteltével nyújt be reklamációt, amelyet az eladó elutasított, az eladó köteles a reklamáció rendezéséről szóló dokumentumban feltüntetni, hogy a vevő kinek küldheti a terméket szakmai elbírálásra. Ha a terméket egy kijelölt személynek küldik szakmai elbírálásra, a szakmai elbírálás költségeit, valamint az összes egyéb, ésszerűen felmerült kapcsolódó költséget az eladó viseli, függetlenül a szakmai elbírálás eredményétől. Ha a vevő szakértői elbírálással bizonyítja az eladó felelősségét a hibáért, újra benyújthatja a reklamációt. A szakértői elbírálás alatt a jótállási időszak nem jár. Az eladó köteles a reklamáció újbóli benyújtásának dátumától számított 14 napon belül megtéríteni a vevőnek a szakértői elbírálással felmerült összes költséget, valamint az ezzel kapcsolatban felmerült összes kapcsolódó költséget. Az újból benyújtott reklamáció nem utasítható el.

Az eladó köteles a reklamáció visszaigazolását haladéktalanul kézbesíteni a vevőnek. Ha a visszaigazolás azonnali kézbesítése nem lehetséges, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a panasz rendezését igazoló dokumentummal együtt kell kézbesíteni. A panasz visszaigazolását nem kell kézbesíteni, ha a vevőnek lehetősége van más módon bizonyítani a követelését.

A vevőnek joga van a vételár visszatérítésére

Adatvédelmi irányelvek

Az Eladó a Vevő által megadott személyes adatokat kizárólag a Vételi Szerződés feltételeinek teljesítése és további megerősítése, az elektronikus megrendelés feldolgozása, a szállítás lebonyolítása, a fizetések lebonyolítása, valamint a szerződő felek közötti szükséges kommunikáció céljából tárolja tíz évig.

Az Eladó a Vevő adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve az Eladó alvállalkozóit, közvetítőit, és csak azokat az adatokat, amelyek a szállítás sikeres lebonyolításához szükségesek. Az Eladó a Vevő személyes adatait a személyes adatok védelméről szóló 122/2013. sz. törvény, módosított változatának rendelkezéseivel összhangban kezeli. A www.favitex.hu online áruházon keresztül történő árurendeléssel a Vevő megerősíti, hogy személyes adatait önkéntesen adta meg az Eladónak, és hozzájárul azok Eladó nyilvántartásában történő kezeléséhez, kivéve, ha az ellentétes a jogszabályokkal, valamint az adatok harmadik félnek és állami intézményeknek történő nyilvánosságra hozatalához és rendelkezésre bocsátásához a jogszabályokban meghatározott feltételek és mértékben.

122/2013. sz. törvény A személyes adatok védelméről szóló 122/2013. sz. törvény módosított változata. A www.favitex.hu online áruházon keresztül leadott megrendeléssel a vevő megerősíti, hogy személyes adatait önkéntesen adta meg az eladónak, és hozzájárul azok feldolgozásához az eladó nyilvántartásában, kivéve, ha azok ellentétesek a jogszabályokkal, valamint az adatok harmadik felek és állami intézmények számára történő közléséhez és átadásához a jogszabályokban meghatározott feltételek mellett és mértékben.

A vevő hozzájárul személyes adatainak az eladó és harmadik felek közvetlen üzletszerzési célú feldolgozásához, nyilvánosságra hozatalához és felhasználásához tíz évig. A vevőnek joga van írásbeli kérelem alapján tiltakozni személyes adatainak feldolgozása ellen, amelyekről feltételezi, hogy hozzájárulása nélkül közvetlen üzletszerzés céljából feldolgozzák vagy feldolgozzák, és kérheti azok megszüntetését.

A vevő beleegyezik, hogy az eladó engedélyezi személyes adatainak közvetítő általi feldolgozását.

A vevő kijelenti, hogy az általa megadott összes információ a valóságnak megfelel. A Vevő kijelenti, hogy tisztában van a hamis információk megadásának következményeivel, különösen azzal, hogy az ilyen cselekmény bűncselekménynek minősülhet.

Általános információk a személyes adatok kezeléséről

A weboldal üzemeltetője felelős a személyes adatok kezeléséért az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról (a továbbiakban: GDPR).

Érintett személy - a weboldal vásárlója/látogatója, üzemeltetője - HOMEE, s.r.o. 

A személyes adatok címzettjei (a címzett lehet könyvelőiroda, vagy akár posta, futárszolgálat, ...)
Az érintett köteles valós és naprakész személyes adatokat megadni. Az érintett jogait a GDPR 3. fejezete szabályozza. Ezek közé tartozik például a Felügyeleti Hatóságnál történő panasztétel joga, a feldolgozás elleni tiltakozás joga, az üzemeltetőtől az érintettre vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférés kérésének joga, a személyes adatok helyesbítéséhez, törléséhez vagy feldolgozásának korlátozásához való jog, valamint az adathordozhatósághoz való jog.

Személyes adatok kezelése megrendelés leadása céljából

A személyes adatok kezelésének céljai: adózási dokumentum kiállítása, a megrendeléssel kapcsolatos kapcsolatfelvétel az ügyféllel, a szerződés teljesítése.

A személyes adatok kezelésének jogalapja: a) A személyes adatok (vezetéknév, keresztnév, titulus, utca és házszám, irányítószám, város) kezelése a Szlovák Köztársaságot kötelező érvényű külön szabályozás vagy nemzetközi megállapodás értelmében szükséges. Különösen a hozzáadottérték-adóról szóló 222/2004. évi törvény értelmében. b) A személyes adatok (e-mail, telefonos elérhetőség) kezelése a szerződés teljesítéséhez szükséges.

A személyes adatok megőrzési ideje a megrendelés sikeres teljesítését követő 10 év.

Személyes adatok kezelése marketing információk küldése céljából

A személyes adatok marketing információk küldése céljából történő kezelésére a fenti, a személyes adatok kezelésére vonatkozó általános információk érvényesek, valamint:

A személyes adatok kezelésének célja: marketing információk küldése
A személyes adatok kezelésének jogalapja: GDPR 1. cikk a) pont - az érintett hozzájárult személyes adatainak egy vagy több konkrét célból történő kezeléséhez.
A személyes adatok megőrzési ideje 10 év, vagy amíg az érintett a https://www.favitex.hu oldalról küldött e-mailekben található gombon keresztül ki nem tiltakozik marketing hírek küldése ellen.

Személyes adatok kezelése sütik feldolgozása céljából

A személyes adatok sütik feldolgozása céljából történő kezelésére a fenti, a személyes adatok kezelésére vonatkozó általános információk vonatkoznak, valamint:

A személyes adatok feldolgozásának céljai: például: szolgáltatások nyújtása, hirdetések személyre szabása, forgalomelemzés, GAdwords, GAnalytics, Facebook, Heureka, Favi, Biano, Shopalice, Nejnákup…

A sütik kis mennyiségű adat, amelyet a szerverek küldenek a böngészőnek. A böngésző tárolja ezeket a felhasználó számítógépén. A webhely minden egyes további látogatása során a böngésző visszaküldi ezeket az adatokat a szervernek.

A személyes adatok feldolgozásának jogalapja: GDPR 1. cikk a) pont - az érintett személy hozzájárult személyes adatainak egy vagy több konkrét célból történő feldolgozásához.

A személyes adatok megőrzési ideje - A webhelyünkön használt sütik tartósságuk szempontjából két alapvető típusra oszthatók. Rövid távú, azaz „munkamenet-sütik”, amelyek csak ideiglenesek, és csak a böngésző bezárásáig maradnak a böngészőjében, és hosszú távú, úgynevezett „állandó sütik”, amelyek hosszabb ideig tárolódnak az eszközén, vagy amíg manuálisan nem törli őket, azzal, hogy a sütik mennyi ideig maradnak az eszközén, a süti beállításaitól és a böngésző beállításaitól függ.

Visszatérítési feltételek

A visszatérítéshez való jog az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül érvényes, az áru nem lehet sérült, és az eredeti csomagolásban kell lennie. Ezen időszak lejárta után az adásvételi szerződéstől való indoklás nélküli elállás joga megszűnik.

A visszatérítéshez való jog 14 napon belüli gyakorlásának menete:

Írjon nekünk e-mailt az info@favitex.hu címre a visszatérítéshez való jog 14 napon belüli gyakorlásával, vagy az adásvételi szerződéstől való indoklás nélküli elállással kapcsolatban.
A következőket kell megadnia: Az áru megnevezése, katalógusszáma, rendelési szám, a rendelés létrehozásának dátuma + az Ön teljes neve, telefonszáma és | bankszámlaszáma (IBAN).
Küldje el az árut az eredeti csomagolásban (amelyben érkezett), sértetlenül, mosatlanul és használati nyomok nélkül a címünkre a lehető leghamarabb, a visszatérítési időszak lejártáig.
Visszaküldési adatok (művelet): HOMEE, s.r.o. | Studená 15, 821 04 Pozsony – Ružinovi járás
Az áru átvételét követően 14 napon belül elküldjük a pénzt a kiválasztott IBAN számlára.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az áru nem mutathat sérülés, használat, helytelen kezelés nyomait, és különösen nem szabad mosni, mivel ezek a műveletek csökkentik az áru értékét. Ez a visszatérítési mód azoknak az ügyfeleknek szól, akik az áru megtekintése vagy használata után meggondolták magukat, vagy az elvárásaik nem teljesültek.

Az adatkezelés céljai, az adatkezelés jogalapjai, az érintettek kategóriái, a megőrzési időszak és a személyes adatok címzettjei

Amennyiben a személyes adatok megadása jogi vagy szerződéses kötelezettségen alapul, az érintett személy köteles megadni ezeket a személyes adatokat. Személyes adatok megadása nélkül a megrendelés nem feldolgozható.

Az érintettek jogai

Az érintett jogait az (EU) 2016/679 rendelet (GDPR) 3. fejezete határozza meg.

Az érintett köteles valós és naprakész személyes adatokat megadni.

Az érintett jogosult kérni az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, valamint tiltakozhat az adatkezelés ellen. Az érintett jogosult az adathordozhatósághoz is.

Az érintett jogosult panaszt benyújtani a felügyeleti hatósághoz:

Szlovák Köztársaság Személyes Adatvédelmi Hivatala
Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27
Tel.: +421 2 3231 3214
E-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk
Weboldal: https://www.dataprotection.gov.sk

Amennyiben a személyes adatok kezelése az érintett hozzájárulása alapján történik, az érintett jogosult ezt a hozzájárulást bármikor visszavonni. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtti hozzájáruláson alapuló adatkezelés jogszerűségét.

A személyes adatok védelmével kapcsolatos további információkért vagy jogainak gyakorlásához a következő elérhetőségeken léphet velünk kapcsolatba:

E-mail: info@favitex.hu
Mobil: +421 911 768 512

Automatizált döntéshozatal egyéni esetekben, beleértve a profilalkotást is, az Általános Adatvédelmi Rendelet 22. cikke

Az érintett jogosult arra, hogy ne terjedjen ki rá az olyan, kizárólag automatizált adatkezelésen – ideértve a profilalkotást is – alapuló döntés hatálya, amely rá nézve joghatással járna vagy őt hasonlóképpen jelentős mértékben érintené.

Záró és átmeneti rendelkezések

Jelen általános szerződési feltételek az elektronikus megrendelés elküldésének napján az üzemeltető weboldalán feltüntetett szöveg szerint érvényesek, kivéve, ha a két fél kifejezetten másként állapodik meg.

Az elektronikus megrendelés elküldésével a vevő fenntartás nélkül elfogadja az „Általános Szerződési Feltételek” minden rendelkezését a megrendelés elküldésének napján hatályos szövegezésben.

A két fél közötti, jelen „Általános Szerződési Feltételek” által nem szabályozott kapcsolatokat a Polgári Törvénykönyv és a Fogyasztóvédelmi Törvény, illetve a cseh jogrend egyéb törvényei szabályozzák.

Érvényes 2025. január 1-jétől